Fredag

Tjobaba!
Nu regnar det, igen. Fast det är rätt skönt ändå, att ha en rejäl vilodag och komma bort litegrann från att vila. Konstig va?
Imorgon bär det iväg hemåt. Kanske ska vara med Alexander, och kanske ska på födelsedagskalas. Hos Alva. Hennes bror fyller nämligen år. Vad jag än väljer så lär det vara väldigt efterlängtat!

Idag åker Rebecca till Frankrike, och ska vara där i två hela veckor. Synd var det att jag inte hann träffa henne... Men come on. Två veckor är väl inte så farligt, eller är det? Hon skulle ju iallafall ringa hem när hon kunde. Hon kommer säkert bli brun.
Shit... Vad jag babblar på om att vara brun! Höll nästan på att skriva "men det är ju det livet går ut på", dock på skämt :). Jag har nu kommit på att jag har blivit en "måste bli brun" idiot. Men seriöst. Det är ju fint att vara det? visst? Håll med mig, snälla. Annars känns det som om jag måste tagga ner lite, som jag kanske egentligen borde. Aja, slutdiskuterat.

Snart börjar första året på GYMNASIET! Det känns så galet nervöst, spännande och roligt att jag inte riktigt vet vad jag ska göra längre. Bara 19 dagar kvar tror jag. Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag och Alva har faktiskt diskuterat om vad vi ska ha för kläder, och det verkar som om Jeans är det bästa... Jag måste verkligen sluta oroa mig för sådana saker. Det är ju verkligen helt onödigt. Att bli stressad över småsaker. Men förhoppningsvis så lär jag mig det snart. Oj! Ni som inte vet, så ska jag gå Medieprogrammet på Midgård. Åh, vad jag längtar. Men som sagt, är jag väldigt nervös. Känns nästan som om fjärilarna jag har i magen är på väg att smita.

nej, nu ska jag gå... Förmodligen ska jag läsa kalle.
Pusshej mina fina! / Janna


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback