Jag släckte din eld som jag vann

Vad är det för fel på dig
Varför vill du ha mig
I din famn
Vad är det för fel på mig
Jag vill ju bara ha dig
Lite ibland
Jag tror vi kommer ses
Jag vet vi kommer gå igenom det
Det där
Som vi som hatar och vi bär
Jag kan inte förlora dig
För du har aldrig varit min samt
Att vi ska bli två
är omöjligt, förstå
en av oss är så kall
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Nu har jag kommit hem
Nu har jag, jag har tyglat mig
Jag har känt dig så
Jag vill aldrig mer, mera känna så
Men när ditt vilda hjärta slutar slå
Då ska jag minnas den tiden när vi brann ihop
Jag släckte din eld som jag vann
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Du är naken nu
Du är naken här för mig
Men jag, jag ser inte dig
När allting är över
När du funnit sans
Ska du hata mig eller
önskat att jag inte fanns
Men jag hör av mig inatt, inatt
Jag ska få dig att hoppas
Jag ska få dig att tro
Jag ska krossa ditt hjärta
Ta ifrån dig din sol
Leka med dina känslor
Rasera din bro
Visioner av oss i min hand
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Varför vill du ha mig?
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om
Lärdom, lärdom, lär om


Postat av: Emmy

Är de här en song?

Svar: Ja, Vildhjärta med Stiftelsen :)
Janna

2014-02-02 @ 10:28:32

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback