Havsmonster?

Hej allihopen!
Nu är jag äntligen hemma! Och jag kan inte göra annat än att erkänna, att jag faktiskt har saknat min familj. Även om det finns vissa undantag. Kvällen tillbringades iallafall med Alexander. Det var verkligen länge sedan vi träffades. Tyvärr så åkte han nyss, till Piteå. Och ska tillbringa tre dagar där med sin familj.
Men vet ni, jag har ju Alva! Som jag inte har hunnit träffa än! Men ska förmodligen vara med henne idag.
Vi ska slipa våra JEANSJACKOR. Åh. Ja... Det är faktiskt så att jag har fått en hur fin jeansjacka som helst av min syster. Är helt förälskad! Den är så fin...
Juste ja! Den 15 Augusti så ska jag ner till min syster i Gävle, för att se på när Lars Winnerbäck och Miss Li spelar. Oj så spännande det kommer bli!! Vilken superfödelsedagspresent va? :)

The Hives
Arctic Monkeys
Mando diao
Johnossi
The kooks

Vill jag se!

Hm... Läste nyss på Aftonbladet, att de har hittat ett Havsmonster(?) i USA.
Ja... Enligt mig ser det mest ut som en hund utan hår.. eller liknande.
Titta själv, vad tror ni?
dfh

Postat av: Jahonna

Knappast en Hund janna! Den ser ju ut att ha horn..

2008-08-12 @ 19:55:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback