I can't believe it!

Varför? VARFÖR REGNAR DET HELA TIDEN?! Jag blir så less. Och skolan gör det inte bättre.
Vad fan ska man göra på ett tre timmars långt hål, när det regnar? Fick sluta halv fem idag. Rolig framtid jag har! Tagga livet!
Jag kommer bli psykiskt sjuk. Det kan jag nästan lova.

Jag saknar mina kompisar... Mina underbara, föredetta klasskompisar. Inte för att den klassen jag går i nu är dålig. Nej, tvärtom! Det finns riktigt roliga människor där. Faktiskt! Och vet ni vad jag längtar som mest till? Jo, våra bärbara datorer! Åh, så jäkla nice! Eller vad säger ni? Tänk bara! I och för sig så kanske många av er redan har en egen dator. Men inte jag, så det ska bli så sjukt nice. Tagga,tagga,tagga!!

Är det bara jag, eller är TE världens bästa just nu? I alla fall när man är hyfsat förkyld, som jag, just nu. Om jag fick välja, så skulle jag skippa skolan imorgon och bara ligga i sängen med en bra bok. Fatta niice.
Nope, nu blire tedags.

Pusss!



Rebecca och Jag!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback