shoppinggalen!

Åh, usch! Vad jag blev shoppingsugen idag. Speciellt på ett par gråa chinos, och svarta pumps. Yummy!
Btw, så har jag faktiskt köpt ett par andra shoes! Gula klackskor med öppentåsak. Riktigt fina faktiskt. 99:- på DNA. Jag köpte också en STOR Tshirt på H&Ms herravdelning. Som jag har till leggings. Men ärmarna var lite stora, så jag rullade upp dem och sydde fast. Blev faktiskt snyggt, om jag får säga det själv.

Imorgon är det fredag, kanske fest, kanske chill. Vem vet? Just nu vill jag bara sova. Och det ska jag också. Btw, så vill jag bara att ni ska veta att jag hade tretimmarshål idag. VADÅRÅ? :) Dålig planering säger jag.
Jaja, sov så gott babies!

Puss / J

Älskar dig Alexander! (L)

P.s. Kladdkaka med dumle är riktigt nice. Plus att jag och alva funderar på att göra ett matlagningsprogram ;) dock oseriöst. Men idén med en arg kock som vill dö, är faktiskt kul. D.s.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback