Söndag

Buenos dias!
Hur är det med er idag? Efter helgen? Med mig är det super! Eller, nästan iaf. Drömde en mardröm om någon mördare som skulle ge igen på mig. För vad vet jag inte, men det var nog läskigt för att störa min skönhetssömn.
I alla fall, igår kom jag och VÄRLDENS BÄSTA människor hem från Alvas stuga i holmön. Där har det varit fest, fiske och bara allmänt chill. Skulle lätt stannat där en vecka. Om maten hade räckt, och om det var annat än pasta.
Sen efter hemresan så stannade jag hos Alva, eftersom hon var ensam hemma. Då gjorde vi hemmagjord Mozzarellapizza. Det var seriöst det godaste jag ätit! mmmuums!

Snart börjar skolan, som sagt. Men nu har jag fått värsta dilemmat. Jag är tydligen första reserv på Hotell och Restaurang programmet. Men jag har ju kommit in på Medieprogrammet. Jag vet verkligen inte vilken jag ska välja. För jag vill så gärna gå båda. Kan man inte bara titta lite in i framtiden och kolla vilket som är bäst? Åh. Helvete.

Nu ska jag chilla banan, bara för att citera Måns.
Puss / J

Ps. Batman ÄGDE! SE DEN! Ds.

Postat av: Anonym

Mina Talesätt och udda meningar är bäst :)

2008-08-18 @ 00:00:02

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback