There goes my hero

Godmorgon raringar!

Hur mår ni idag? För att vara förkyld, så mår jag faktiskt helt okej! Och jag hoppas att jag gör det tills imorgon, och på tisdag. Annars får jag inte vara med på veckans roligaste lektioner, Kallkök. Typ göra desserter och förrätter, oj så skoj!

Igår var jag på rockkrock här i Umeå. Det var hyfsat med drag, men kanske inte min musikstil. Så jag gick hem lite tidigare än planerat. Och ni vet, Block 44? Jag såg dem live i förrgår! Dock så kände jag inte igen någon av låtarna, eftersom jag inte brukar lyssna på dem så mycket. Eller alls. Men de var bra, faktiskt! Så nu har jag någonting att skryta med ett tag :).

Som ni förmodligen redan vet, så är jag besatt av TE. Och till min förvåning, så är det snart slut! Eller, förvåning är väl egentligen alldeles fel. Eftersom det bara är jag som dricker det.
Wtf snackar jag om? ^^
Nu pallar jag inte skriva mer :)

PUSSS!



Linnea och jag!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback