Tisdag

Bonjour!
Hur är det med er idag? Med mig är det faktiskt ganska bra. Har just tackat JA till intagningen på Hotell och Restaurang. Varför det inte blev Media orkar jag inte ta upp just nu. Det är inte det att jag inte kom in, för det gjorde jag ju. Jaja, Jag tror att det här blir bra det också. Får väl helt enkelt följa min mors fotspår. uuuuh, den 18 smäller det. Då smäller det.

För någon dag sedan, när jag tittade mig i spegeln, så fick jag värsta tanken. Jag är snygg. Jag är verkligen det. Nu får ni inte tycka att jag är " självisk" eller liknande. För jag trivs med att tänka så. Jag blir verkligen nöjd med mig själv! Och det är väl det som räknas? Bara man trivs med sig själv liksom. Och det gör jag faktiskt. Och det känns superb. Testa! Om du börjar le så vet du.

Nu är det dags för le petit déjeuner.
Puss / J


Mr Brightside - The killers


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback