Babo.

Kom precis hem från Rebecca, där jag har käkat nudlar, pluggat livsmedelshygien och sett en bit på Kung Fu Panda. Var också ute på en riktigt lång promenad. Skönt måste jag medge. Snackade om lite olika saker, och bl.a. om fredagens händelser, som inte riktigt blev som vi trodde. Tårtan jag och Babe (Alva var också med på ett hörn) gjorde fick mucho beröm! Hörde från Tommy idag, att tårtan var slut. Det känns riktigt lyckat! Annars var kvällen lite turbulent med halvfighter, fyllegråt, viktiga disskutioner, sönderslagna husvagnar och oinbjudna gäster. Men visst var det roligt. Träffade många nya människor också. Men just nu räcker det med fester för min del. I alla fall tills Nyårsafton. Vad ska ni göra?

Just nu sitter jag och snorar. Ordentligt. Halsen sviker mig igen, pga. Denna dumma dumma förkylning (eller till början av en halsflussjukdom). Har försökt med det mesta för att få det att bli lite bättre, men det verkar inte funka. Tips?

Imorgon blir det i alla fall shopping med syster. Hon fick 500 kronor att köpa kläder för. Bara sådär. Jag menar, hallå? Jag vill också ha shoppingpengar! Och Julklappspengar. Kan ju säga att min plånbok är lite.. klen. Men men, sånt är livet. Det står i alla fall inte i horoskopet att jag ska få några oväntade inkomster närmaste veckan. Och det låter inte roligt. GIVE ME MONEY!

Nu ska jag hosta lite. Och börja göra mig i ordning för sängen. Goodnight fellows!

Puss älskling.
Tack för alla fina minnen, fler ska det bli!
7 månader igår. Världens finaste Alexander.

Postat av: beccis

det var hur skönt som helst med promenaden och bara snacka! tack gummis :)

2008-12-07 @ 22:20:09
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: alle tha man

du är min babo! puss

2008-12-08 @ 12:39:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback