Campylobacter ?

Kroppen,gör ont. Knoppen, gör ont, osv. Jag låter den texten tala för sig själv.
Jag får nästan ångest av skolan, för det enda som händer är att jag blir stressad. Hur har dom tänkt egentligen? Känns som om lärarna inte tänker ett dugg på eleverna, och bara vill få kursen "överstökad" så snabbt som möjligt. Håller ni inte med mig?

Vaknade precis för en stund sedan, och snart ska jag gå och steka ägg. Ni förstår, här finns det gott om ägg. Jag ska visa er... Ta några bilder eller så. Efter maten bör jag plugga till Livsm...... provet som är i morgon. Så himla ointressant. Just nu känns det som om det är goodbye skolan. Men, jag får bita ihop den sista veckan. Och om lärarna är snälla (yeah, right) så kanske vi får ta det lite lugnare. Men som sagt, få det överstökat. Och tro mig, det vill vi elever också. Om jag fick välja, så skulle jag spola fram tiden till studenten, och bara äga varenda en av lärarna! wiho! Det skulle vara någonting va?

Näe, nu blir det frulle.. Om jag inte ska ta och somna om lite.. hihi.

Puss!

Postat av: STINA

hahahha, "här finns det gott om ägg"

jag håller med dig. man vill döda alla lärare och bränna skolan till småbitar. Men nästa vecka blir ju chilll...:) håll ut!

2008-12-11 @ 12:46:07

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback