Christmas tree

Nu liggar alla klapparna under granen, som vi just klätt. Och det känns faktiskt konstigt att jag förns nu, fått julkänsla. Har ni andra också tyckt att julen kom för fort? Man han ju liksom inte riktigt med. Men imorgon så är det äntligen julafton, och det är jag glad över! För desto fortare vintern går, desto snabbare kommer sommaren! Right? Och det taggar vi till.
Usch, jag vet att jag är liiite barnslig när det gäller Julen. För jag vet att jag kommer vara skitnervös inatt, och inte kunna sova. Sedan på morgonen så kommer jag rusa upp i min pyjamas och kolla igenom julklapparna. Och kanske, kanske tjata lite på mamma och pappa om att jag får öppna EN julklapp. Ååh.. Jag är verkligen en hejdare på atta tjata! (Alexander vet).

Annars här hemma är det väl inte på topp! Lillasyster har fått vinterkräksjukan, och jag tror att jag har fått en släng av det jag med. Jag vägrar helt seriöst ha en spydag imorgon. Hallå... Det får jag bara inte! Det är bara att sitta och hålla tummarna.

Nu blir det tunnbröd med julskinka! Puss på er, och God JUL!
Är det någon som vet vem det är som sitter och pratar innan kalle anka? Tell me isåfall!

xoxo

Postat av: Moa

du är inte ensam om att tycka att julen har kommit snabbt, jag hänger inte alls med, det var ju nyss sommar känns det som!!



GOD JUL Janna!!



Årets julvärd är förresten Lasse Kronér ,han var programledare i Bingolotto ett tag, du vet han från göteborg. Kan bli bra men jag gillar Arne!

2008-12-24 @ 01:10:49
URL: http://moq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback