Fuck vardagar.

Idag blev det fläskschnitzel, rödvinssås, wokgrönsaker och stekt potatis till lunch. Eftersom vi precis börjat med varmkök denna vecka. Och jag tror att Fredrik (läraren) tycker om oss bättre, än Hr1b (förlåt becca, stina osv!!). Men vi är sååå mycket roligare. hihi. Stina och Rebecca blir ägda på serveringen.

Just nu längtar jag mest till helgen. Eftersom det blir födelsedagsfest. Plus att jag och babe har 7 månader tillsammans på lördag. Värt att skriva, yes!

Föresten,så får jag snart min klänning. Oiih!

It's Christmas time again It's time to be nice to the people you can't stand all year I'm growing tired of all this Christmas cheer You people scare me Please stay away from my home If you don't wanna get beat down Just leave the presents and then leave me alone.

Postat av: alva

jag vill också vara dryg mot serverarna. verkar askul ju!

2008-12-02 @ 16:35:19
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: stina

hahaha ja våran klass är ju dryg som satan så det är luungt!

men du kommer ju bli ägd sen när ni har servering =D

2008-12-02 @ 17:02:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback