"jävla treo"

Hej jag har damp!

Är hos alexander och taggar cs, men han sover bara. Har som ni kanske förstått, förälskat mig i counter strike. heter det så? Jaa.. sweetkul.

Annars så skulle jag kunna döda en jävla människa. Eller två. Kanske tre. Näe, fem. I alla fall så har kontaktfamiljen sagt upp sig, för att vi tydligen var för jobbiga. HALLÅ?! Vad tänker dem på egentligen? Jag menar, dom har inga egna barn, och "trodde" att de kunde ta hand om två stycken tonåringar som kommer från ett jävla idiothem. Vakna? Argh!! Blir så förbannad! För jobbiga?! Det är väl klart som fan att dom tycker det! Jag menar, min syster är 14, och jag är 16. Vad förväntar dom sig?
Jaja, så nu har sociala en månad på sig innan de hittar ett nytt "hem". Kan man inte bara skita i allt och stanna hemma? Tydligen inte. Det är en sak jag inte fattar, och det är att de vill att vi barn ska få en så normal uppväxt som möjligt. Men hur lätt är det när man inte ens får bo hemma? Det värsta har redan inträffat hos oss. fuuck.

Ursäkta om det är lite svårt att läsa, men jag är upprörd. Upprörd?! Jag är fan dum i huvudet. Förbannad är vad jag är!
Och det blir inte bättre av att DU ljuger som en jävla... Tror inte du att jag såg och luktade, vad som egentligen var i "treoglaset"? Jag är inte dum i huvudet.. Inte riktigt i alla fall. Grattis. Du klarade fyra veckor utan att falla dit! Vi får väl se hur länge det tar innan du tar riktiga initiativ igen. Fy fan vad jag är less på sånt här. Tur är, att det blir ett nytt år imorgon. Eller.. Övermorgon. Då ska jag, du, och alla inblandade, starta om.

Fyfan för dig ditt jävla äckel.

Postat av: Anonym

jannajanna....vet inte avd jag ska säga,blir bara svettig av att läsa allt detta.. finns om du vill snacka

2008-12-30 @ 18:59:46
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på vännen! Du vet att jag/vi finns där bakom dig hela tiden. Behöver du mig/oss är det bara att höra av sig, det vet du. Du är aldrig ensam i det här, jag finns bara ett samtal bort. Du ska veta att vi alla kämpar för att lösa det här. Kram/Linda

2008-12-30 @ 19:04:05
Postat av: alva

men va? sagt upp sig? åh, gumman! :*

2008-12-30 @ 19:25:54
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback