Pizzasalaat

Haha, jag måste ju bara berätta. Jag, Alva och Rebecca käkade på Starz, där vi beställde varsin Italiensk Foccatia (asgott). Det var hur mycket folk som helst, så vi fick vänta typ en timma på maten, och vi var dynghungriga. Efter ett tag kom jag och Alva på att dom har salladsbuffé, så vi gick dit och skulle ta lite sallad,pasta osv. Precis när jag skulle ta sallad, så råkar en kille som står bredvid mig, slinta med salladsgrejen, och kastar pizzasallad på mig och Alva. Alla börjar råskratta och han kom med ursäkten "höhö, jag tyckte ni hade lite för lite sallad på era tallrikar!". Alva förmodligen dog av skratt, för hon försvann på ca: 3sek, medan jag lugnt fortsatte och ta sallad. Sen när jag satte mig vid bordet igen, såg jag hur mycket sallad jag hade på armen. Helskoj! Förutom att jag typ luktar pizzasallad nu..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback