Rise and shine

Godmorgon gullisar. (?).
Vaknade precis, och kom precis på att jag är helt ensam idag. Jäkla mobbhuve. Nämen, så snart blir det förmodligen dusch, frukost, chill och städa. Sen bär det iväg till mamma och pappa!! Fyfasen vad jag taggar. Och snart är det julafton också. Men är det bara jag, eller känner ni också att allt går waaay to fast?! Nyss hade vi liksom börjat skolan.. Jaja, man kan lika gärna se det positivt! Snart tar vi studenten! Hö hö.




Jag älskar dig så jävla mycket! Varför håller jag på så här? Jag sårar bara mig själv, och dig. Men du vet att jag inte gillar det. Så vi får helt enkelt acceptera läget. Jag kommer vara ledsen. Så är det bara. Du vet att du betyder mest av allt för mig på denna jord. Jag skulle aldrig, ALDRIG såra dig med mening, eller lämna dig. För du är den rätte. Du är mitt livs kärlek. Vi kan reda ut det här, för det har vi gjort förut. Vi får inte göra det svårare än vad det är. Fast det har jag redan gjort, vad jag har märkt. Vi kan klara allt tillsammans. Förlåt för att jag betett mig som skit. Även mot mina vänner. Jag älskar er!

Postat av: Beccis

Det spelar ingen roll om du säger massa skit eller så till mig för jag älskar dig hur som helst, jag vill att du ska må bra och kommer alltid stötta dig till 110 %! Du är bäst! Älskar dig gumman! <3

2008-12-22 @ 16:56:22
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback