snuufa

Japp, alla vänner. I've finally bytt till Halebop! Känner mig otroligt duktig! speciellt när alla människor attackerar mig, och säger att jag ska göra det. Och nu, är det gjort. Så otroligt nice. Så nu, om ni vill slå en pling, tveka inte! Fast jag har tyvärr inga pengar på mobilen just nu.. Och det däremot suger!

Ikväll har jag inte gjort någonting speciellt. Typ badat (och testat några av mina nya badbomber), legat i sängen och hostat osv. Inte så intressant vill säga! Just nu hör jag när min lillasyster och hennes kompis Mimmi sjunger singstar som vi har fått lånat. Kanske man skulle kunna ta med sig det till Alva på nyår? Det kanske skulle vara skoj..

På nyår vet ni, så ska jag och några stycken först käka hos Alva och chilla. Sen (en liten fågel viskade i mitt öra) så ska förmodligen några killar hyra badtunna. Hoppas verkligen man är bjuden!? Det skulle vara rånice. Är också otroligt taggad på att få snygga till mig inför nyår. Är inte ni?! Då kan man verkligen inte vara överdriven med klädseln och sminket! Eller..? Kanske!

Nu ska jag chilla och ta en kopp te. Tacka gud för den gåvan! Puss.
Nu vill jag att Alexander ska ringa mig, eller åtminstone logga in på Msn.

Hjärta på er som läser!



För övrigt så suger min syster på att sjunga. Och jag är dålig på att raka mina ben. CUT

Postat av: Storasyster Linda

God Jul och Gott Nytt År lillsysrran! Synd att ni inte kom ner =( Vi ses väl snart ändå hoppas jag! Kram kram //Linda

2008-12-28 @ 12:25:37
Postat av: alva

2008-12-28 @ 13:16:32
Postat av: alva

ja!! ta med singstar! vi måste föresten planera janna!!! ikväll? är du frisk?

2008-12-28 @ 13:17:14

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback