Tagga Jullunch

Som rubriken lyder, så är det jullunchen som är i fokus just nu. Jag och Johanna sitter och taggar den för fullt. Samtidigt som vi sitter och suktar efter nya skor, kläder, väskor osv. Vi tittar på bl.a. Nelly, H&M och stalebystars. Sjukt vackra saker! Gemig.

Efter skolan ska jag hem till mamma och pappa, sen kommer Alexander och ska äta hos oss. Sen får vi se vad som kommer. Men någonting som Alexander har lovat mig är en massage! Eftersom jag har så otroligt ont i ryggen. Jävla rygghelvete.

Hm,det sitter några bredvid oss som snackar om gravida. Att dockorna med gravidkläder är pinnsmala.
 Nu fick jag veta att hon är gravid. Ingen aning om vem det är, men en liten fågel viskade i mitt öra att hon går i 2an. Alltså. Gravid nu? Nej tack! Hon är värsta... stor.

Postat av: stina

robin snackade om henne;o hon går i hans klass..galet :/

2008-12-17 @ 13:50:07
Postat av: moa

skönt med massage, jag brukar tigga av jonatan också!

håller med om att det är för tidigt att vara gravid nu! min kompis klasskompis fick barn när hon gick i 9an!!!! det är så sjukt!!

2008-12-17 @ 14:18:32
URL: http://moq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback