Tjoho.

Har dyngtråkigt (ursäkta Albinuttrycket). Men det är verkligen så jag känner just nu. Det enda jag bekymrar mig för nu, är hur det ska gå i helgen. Ni förstår, röbäckarna har verkligen ställt till det för varandra, och nu på fredag, är alla vänner och ovänner där. Vi får hoppas att det går för sig.

Snackade med Linn (vindelbo) idag om fotboll. Och efter ett tag visade det sig att båda våra lag avskydde varandra! De kallade oss för Brats, bingolotterna osv. Och vi kallade dem för boschbarn. Tänka sig!

Hahahah, föresten, så fick vi leka lite med PS idag på datorkunskapen. Och titta vilken fin jag gjorde på våran lärare! Är "stolt" över mig själv. Vad tycker ni? Ganska Chict va? ;)


Postat av: beccis

hahah, ja undra hur det kommer gå! x)

2008-12-03 @ 19:19:40
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: STINA

HAHAHA brats och BINGOLOTTERNA? varför??haha.

fiin han blev haha!



jadu, fredag..det blir säkert bra ändå:)

2008-12-03 @ 19:33:43
Postat av: jessicapessica

shit vilken HET lärare du har jannapanna!

2008-12-04 @ 12:05:33
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback