Vodka + Fotboll = Bräntis

Jahapp! Då var man hemma med huvudvärk från Bräntis/Hagakampen. Haga vann förstås (som tidigare 5 åren)! Vilken stämning det var i hallen! Satt med Alva och Johanna (på Hagasidan ofc) och hejade på som galningar. Tog också några kort från kampen med Alvas kamera. Så, bilder kommer! Och juste.. Domaren var Steve Galloway. Jag känner igen namnet som en TOK! Vem är han?!

Snart bär det iväg till strömpilen för att köpa skor! Och jag (den skoälskare som jag är) Är sjukt taggad. Först och främst letar jag efter ett par svarta pumps, som jag kan ha till allt (men det är väl mest tänkt nu på nyår, men som sagt, till jeans är det underbart snyggt också. Och till chinos. osv.) Taggaa..

Nu ska jag ta en alvedon, och försöka tvinga mig själv att läsa Engelska(mupp)boken.
Puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback