Walking on a dream.

Jahapp, då har jag kommit fram till att jag är en naturbegåvning på bowling. Vann två gånger av tre, mot Peter. Och han har spelat det på riktigt förut. Måste erkänna att jag blev ganska stolt när de frågade om jag spelat seriöst förut. Men frågan är ju om det är coolt att vara bra på bowling.. Skulle kanske vara coolare om det var.. simhopp? haha.

Ikväll kommer älsko, och vi ska nog bara ta det lugnt och se någon film. Sen imorgon blir det shopping med Alva. Ska missbruka mitt presentkort som jag fick av Anita (800:-)!! Snälla gud, låt det finnas nåt riktigt fint, bara åt mig!

Jag vill jättegärna kunna fixa min blogg. Men jag har egentligen inte tid. Någon som vill erbjuda sig?
Och Stina, du är min sminkdocka. Okaj?

Efter gymnasiet blir det pluggning till Make up artist. Hoppas bara att jag har råd then!

Puss

Postat av: alva

oh, vinna mot the krit, not bad!

tagga shoppa! jag har till och med börjat köpa julklappar :D

2008-12-13 @ 16:49:34
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: stina

sjävlklart är jag din sminkdocka! När har du tid? vill gärna boka! haha=D

2008-12-13 @ 18:17:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback