What's in your head, zombie?

Ingen vinst på bowlingen idag heller. Kan det bero på att jag har mycket att tänka på just nu kanske? Vem vet. Lillasyster följde inte med idag heller. Men är man egoist så är man! Orkar inte tänka på det mer. Hon får skylla sig själv. Men jag måste erkänna att jag hatar att försvara henne hela tiden. Speciellt när hon bara ger mig skit tillbaka. Varför gör jag det? Är det någonting alla djur gör? Försvarar sina familjemedlemmar? Nåt man har i blodet? Jag vill verkligen inte försvara henne och jolla på. Men det är inte med mening. aja.

Nu taggar jag lilla julafton. Hoppas jag får någonting värt. Jag vet i alla fall att Peter och Anita ska fixa ett gymkort åt mig på simhallen. Ganska nice. Föresten, så har jag funderat på att börja boxning, eller någonting liknande. Men det är väl bara för att riktigt få ur alla tankar osv. Någon som skulle vilja hänga med?

Nu ska jag ... inte göra någonting.

Postat av: Anonym

jag! boxning är jävligt kul! :D

2008-12-21 @ 23:29:48

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback