When you feel so tired, but you can't sleep.

Alltså. Lars, är en tokig figur ibland. Och brukar säga en del saker som man egentligen inte vill veta. Igår snackade vi om små minttabletter jag har (i en liten burk, som man trycker på för att öppna). Och i dom finns det ju laxeringsmedel, som i läkerol, halstabletter osv. Då berättade han;

"alltså, förut hade jag jättemånga läkerolaskar hemma, och åt asmånga. Men sen började jag känna att det bubblade till i magen. Så då gick jag på toaletten och satt där ett tag. Och du kan inte gissa vad jag gjorde! Jo, jag satt och åt läkerol på toaletten också. Och hela tiden funderade jag "Varför händer det inget?". Frågan är ju vad jag tänkte med egentligen. Höhö"

Ehm, Jo. Tack för informationen Lars.

Imorgon blir det födelsedagsfest hos Tommy. Alltså. Det blir säkert urkul! Hoppas jag. Slutar förövrigt 11.30 imorgon. wiho!



Tänk typ, HÅRFÖRLÄNGNING! Snällaa?

Postat av: beccis

HAHAHHAHAHA; trevligt att veta! :)

TAGGA TAGGA TAGGA :D :D :D :D



2008-12-04 @ 21:15:56
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: stina

HAHAHAH. go lasse

2008-12-04 @ 21:38:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback