Beslutsångest

Hej igen alla vänner!
Idag har jag solat, nästan badat och fiskat. Jag trodde inte att jag hade blivit nå brun, men jodå! Iallafall på ryggen. Men det är alltid nåt, right?
Fiskandet gick däremot inte så bra... Men det kanske var tur egentligen. För jag vågar ju inte ta i fiskarna. Vad är det som är så läskigt egentligen? Jo, nu ska ni få veta.

  1. Dom ser läskiga ut. Taggar överallt, stora tänder. You name it!
  2. Dom sprattlar och blåser upp sig när man får upp dem. Usch.
  3. Dom har oftast kroken längst in i munnen. Och jag vill helst ha kvar mina fingrar.
  4. Knäcka nacken? *knak*, Nej tack.
Och ändå älskar jag att fiska... Vad det är för fel på mig, kan man ju verkligen undra. Kanske är det spänningen i det hela som är roligt. Själva nappandet... hm.. tål att tänkas på.

Åh, jag vet inte när jag ska åka hem... Kan ju åka i princip när jag vill, men då blir det ju egentligen ännu jobbigare att bestämma sig. Vill verkligen träffa Alexander, Alva och Rebecca mfl. Speciellt Rebecca, nu när hon åker till Frankrike i två veckor. Men samtidigt vill jag stanna här hos min syster, och tillbringa förlorad tid med henne också. Eftersom vi nästan aldrig ses. Oj så jobbigt detta blev... Torsdag eller Fredag, det är frågan. På Torsdag hinner jag träffa Rebecca innan hon åker, men det är ju imorgon. HJÄLP?!

Nu ska jag spela Warcraft. Det äger. :)

Pusshej mina gull!  / Janna


Postat av: alva

åå, janna. jag saknar dig som en apa

2008-07-31 @ 23:43:22
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback