Fy för myggor!

Godkväll raringar!
Ikväll vet ni, så har jag varit i Röbäck med mina vänner. Tyvärr så gjorde vi inget vettigt, utan stog mest utanför Rebeccas hus och snackade lite om diverse saker. Jag hittade min kära, och borttappade sparkcykel (dock så var det egentligen inte min, men jag har hittat den förut!). Jag och Alva var iallafall taggade på utomlandsresa till hösten, eftersom det inte blev nåt nu i sommar. Hoppas att hennes grandpäron låter oss åka. Mysigt !
Vill bara informera er om att jag har ungefär 20000 myggbett tack vare dom små krankelbenen! Fast det var bara tur att de fick en bit av mig. Funderar på om jag ska träna lite myggkarate senare. Vad säger ni om det? Haha... om det ändå fanns.
Nu ska jag nog lägga mig och snacka lite med Beccis! Sov så gott mina sötnosar!

OH BOY! / Janna

P.S
Jag vill att Alexander ska komma hem. Han har inte ens pengar på mobilen, så vi kan inte snacka heller. Fan vilket hell!
D.S


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback