Göteborg ftw.

Godmorgon mina friends!
För det första, ursäkta för att jag inte har skrivit på ett tag. Men vårat internet har kruppat ihop sig helt. Fast det kanske var bra på ett sätt, för under tiden så har jag ju varit i Göteborg. Där var det faktiskt hur nice som helst, jag och Alva ville flytta dit direkt, men så säger vi väl till alla nya ställen vi åker till. Jag shoppade faktiskt inte så mycket som jag trodde, och det var faktiskt inte så bra shopping där nere som jag hade trott. Men det var faktiskt tur att jag inte gjorde det, för isåfall hade jag inte kunnat shoppa här i umeå. Igår var jag nämligen på stan med Alva, och det var nog den bästa dagen i mitt liv. Rea överallt. Ojoj. kanske lägger in några bilder på mina fynd senare, om min kamera vill göra som jag vill.
Alexander har fortfarande inte kommit hem, och det gör mig galen. Har inte träffat honom på en månad. Men förhoppningsvis så kommer han hem nästa vecka. Tagga järnet! :)
Nu ska jag fortsätta att vara social med Rebecca och kanske hjälpa henne med hennes blogg! :)
Puss hej cupcakes!

/ Janna


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback