Morning sunshine!

Godmorgon allihopa!
Eller, morgon är väl egentligen fel. Fast jag vaknade ju iochförsig nyss. Är det bara jag, eller har man verkligen vänt på dygnet nu när det är sommarlov? Jag tror tametusan det.
Igår var det iallafall roligt. Fick träffa Stina som jag inte har träffat på över två veckor (?). Vi, Sofia och Angelica satt och snackade om gamla minnen osv. Kanske är det roligaste som finns, om det är roliga minnen ofc. Vi kom fram till att vi vill ha en äkta "tjejkväll". Ni vet, gå omkring med morgonrockar, ansiktsmasker, se på chick flicks och snacka. Låter inte det hur underbart som helst? Och det skulle verkligen passa bra nu när vi börjar gymnasiet. Så vi fortfarande håller kontakten med varandra. Även om jag tror att vi kommer göra det ändå, men bara för rolighetensskull liksom. Det tror jag blir hur perfekt som helst! Något förslag på bra filmer? :)
Nu tror jag att jag ska göra lite Té och sätta mig på balkongen. Och bara njuta av sommaren.
Vi hörs!

Puss Janna


finaste
Världens finaste nior.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback