Ny blogg!

Tjenare.
Har just bytt blogg från bloggagratis. Och eftersom man kan ha en lite snyggare blogg här, så jaa.. Blev det det istället.

Det har hänt ganska mycket sen sist jag skrev. Klarade sommarskolan med det bästa resultatet av alla. Vad säger ni om det då? Jo, tack. Är faktiskt stolt över mig själv. Det trodde jag aldrig. Men om man bara lägger ner lite mer tid på vissa saker så löser det sig. Och jag fick ju faktiskt 2500 för att vara där. Haha, känner mig rik.
På fredag åker jag och Alva ner till Göteborg med hennes familj. Känner på mig att det kommer bli riktigt kul! Kanske inte bilresan ner... Men förövrigt! Fast jag måste verkligen ta det lugnt med shoppingen där nere. Jag och Alva ska ju förmodligen åka till Alicante (spanien) i Augusti. Kommer också få träffa Christian från Alingsås som jag inte träffat sen förra sommaren i gbg. Spännande! 
Nejdu, nu ska jag nog gå ut på balkongen och sola lite.

Pusss Janna

Postat av: Angelica

Great Janna! :)

2008-07-07 @ 16:39:42
URL: http://angye.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback