All I want for christmas is you!

Ingen skola idag heller. Men jag har i alla fall inte feber just nu. Vilket känns otroligt skönt. Men min syster har tydligen fått ögoninflammation. Så jag har bestämt mig för att bosätta mig inne i mitt rum. Eftersom att det tydligen är väldigt smittsamt. Haha, så jäkla klockrent det skulle vara om jag fick det.

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och lyssnar på julmusik. Så sjukt jäkla otroligt taggad jag är på Julafton nu. Och på allt som tillhör julen. Har föresten lovat Alexander att vi ska baka lussebullar tillsammans. Kommer säkert bli de snyggaste lussebullarna som skådats! Yeah, right... hm.

Nu ska jag se på Southpark och käka lite. Magen låter ungefär som ett Jetflygplan (tror att det är dom där stora flygplanen).

Tjobaba!

God Jul. Höhö ^^


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback