Bad update maybe.

Som rubriken lyder. Dålig update i helgen. Men i alla fall. Den har tillbringats med Alexander och flickorna. Riktigt trevligt. Och vi får inte glömma Måns, som trots allt följde med på stan lördag dag. Såg på Twilight (!!!!!!) på lördagkväll med Alva, Rebecca och Stina, efter en nice middag (mozzarellapizza) med Rebecca och Alexander.

På Fredag fyller Tommy 16 år, och då blir det födelsedagsfest för fulla muggar. Jag, Alexander och Måns har tillsammans köpt världens bästa present till honom. Kan lova att den blir välanvänd ; ). Rebecca, Jesper och Pernilla har också köpt en rolig present. Vi har också bestämt (jag, Alexander och Alva) att vi ska baka världens finaste tårta till honom också! Åh,man kan verkligen säga att jag taggar just nu.

På nyår kommer förmodligen Emelie (världens bästa barndomskompis) hit till Umeå för att fira nyår med mig och mina vänner! Det kommer verkligen bli roligt! Eftersom jag inte träffat henne sen 6an, tror jag! Längtar till nyår till tusen! Föresten så har jag tittat ut en klänning. Checka in den. Vad säger ni?


399SEK- Nelly.com



Postat av: stina

åh,skitsnygg klänning!

2008-11-30 @ 23:19:16
Postat av: johanna

fin klänning!=) det finns hur mycket snyggt som helst på nelly ;D

2008-12-01 @ 08:26:09
URL: http://nastan.blogg.se/
Postat av: alva

när ska vi baka?? :D

nice klänning också! jag undrar vad jag ska weara på newyears eve. TAGGGAAA!!!

2008-12-01 @ 12:25:43
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag längtar också till nyår! De va längesen vi sågs :) + klänningen var urvacker! :D

2008-12-03 @ 10:56:02
URL: http://onemarkk.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback