I'm NOT okay!

Åh, så  härligt. Har precis städat klart rummet. Och jag lovar er. Det var inte det lättaste jag gjort i livet! Tror att jag ska städa lite oftare.

Igår åkte jag och Rebecca till Röbäck för att hänga med gänget. Var så jäkla sur och gnällig att jag gick därifrån ett tag med Måns. Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Det känns alltid så himla bra när man bara får släppa ut allt. Speciellt när man vet att den man pratar med verkligen lyssnar och bryr sig. Måns, du betyder verkligen mycket för mig! Tack.

Just nu sitter förmodligen Alexander på väg hem på ett plan. Usch, så mycket jag saknar honom. Längtar efter att få krama och pussa honom. Min älskade älskade Alexander.

Jag vet att jag ska lägga ut en bild på min nya frippa, men jag har helt enkelt inte hunnit med. Och jag lovar att jag ska bli mer bloggaktiv! Men skolan tar rätt mycket plats just nu. Och andra saker.



Nu ska jag spela Mario Kart.

Har föresten sett Låt den rätte komma in. Och den var sjukt fin. Även fast jag inte riktigt förstod allt den handlade om. Men jag tycker helt klart att ni bör se den. Och för att vara en svensk film, så var den SJUKT bra. See it.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback