Jävla Inga fucking Olofsson.

Och inte får man sovmorgon imorgon heller. För jag måste träffa specialhelvetespedagogen. PÅ EN SOVMORGON?! COME ON! Bara för att en del inte har något liv! Ah, så less jag blir. För om inte jag har sovmorgon så kommer inte jag hinna till badet som vi har på idrotten, och då kommer allt skita sig.
Jag lovar, jag är så här --------------- nära på att ge upp allt och dö. Inte nog med det så har jag så sjukt otroligt ont i nacken så det finns inte. Snälla gud, give me some space! Hoppas helgen kommer så fort som möjligt. Jag vill umgås med världens underbaraste. Så jag kan skratta, gråta ut allt, och bara vara. Tagga Tjejkväll iaf. Även om det kanske inte blir som tänkt.

Trösta mig.

Jag älskar dig Alexander.
Becca, Alva, Stina! We´re going to make it.

Postat av: alva

ja, det ska gå!!

2008-11-20 @ 17:50:41
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du kommer klara det, var den starka Janna jag kände :) Glöm inte att komma ner och hälsa på! Jag saknar de dagar vi hade förut, det är alldels förlänge sen vi sågs! Miss u! :)

2008-11-20 @ 22:59:27
URL: http://onemarkk.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback