Korvgryta

Hejsan hoppsan lillebror!
Har varit i skolan idag (förvånande, right?). Och gick till och med på speclektionen fast jag inte behövde. Eller jo. Kanske lite, eftersom att jag är så efter i alla arbeten. Ska läsa 75 sidor till onsdag, i en engelsk bok som jag lånade idag. Fick då reda på att jag är spärrad från att låna böcker, om jag inte betalar 50 : - till stadsbiblioteket. Känns surt. Men som man bäddar får man ligga! Så är det bara.

Funderar på om Alexander ska stanna över natten på sjukhuset inatt. Han ska på operation imorgon, pga. Någon knöl över knät. Benutskott eller någonting liknande. Saknar honom redan. Jag vet att det kommer att gå bra, men oroa mig gör jag alltid. Puss på dig älskling.

Nu ska jag försöka leta rätt på mitt minneskort till digitalkameran, som min "underbara" syster har tappat bort. FÖRGRYMMADE UNGE! Gaaah.



Boken jag läser just nu.

Puss på er!

Vi har fått en familj nu. På Haga. Och på torsdag blir det träff med dom. Jag är ganska nervös. Men vi får hoppas på att det är bättre där än här. Omg, lugna mig!

Postat av: beccis

det kommer bli bra gumman, finns alltid här (L)

2008-11-17 @ 17:03:10
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh,janna! va bra. Hoppas allt fixar sig nu! finns för dig :)

2008-11-17 @ 18:02:37
Postat av: systerjessica

Försår att du är nerövs vännen. men kom ihåg att det är mycket upp till dig om det skall bli bra eller ej. Det bara måste vara människor med stora hjärtan som frivilligt vill ta emot två tonårstjejer :) God luck girl!!

2008-11-18 @ 07:06:35
Postat av: stajna

åh,janna! va bra. Hoppas allt fixar sig nu! finns för dig :)

2008-11-18 @ 20:02:05

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback