Lycklig

Alltså, jag blev typ helt överlycklig nyss, när jag kom på att det är fredag imorgon! Att det redan är helg! Och att jag ska tillbringa hela helgen med så underbara människor! Kanske är livet på väg mot en ljusare sida? Ursäkta att begreppet jag valde, lät lite väl emotionellt, men det passar bara in så underbart bra just nu! Jag längtar efter allt som jag har missat. Jag längtar efter mina vänner. Och jag längtar efter Alexander. Min underbara Alexander. Han är den som får mig att le när jag helst vill gråta, han finns alltid där och hjälper mig genom mitt liv. Han är solen i universum. Han är verkligen en stor del i mitt liv. Nästan hela mitt liv faktiskt. Och jag vet nästan att du läser detta. Jag älskar dig Alexander! Lova, att aldrig lämna mig. Jag klarar mig inte utan dig, det vet du. Det märker du direkt. Du är så underbar. Skulle kunna hålla på att skriva sånt här i timmar, men vem orkar läsa? I alla fall, så är du bäst! <3

Imorgon är det bad! Och jag måste raka benen. Huvva.
Puss på er!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback