Madagaskar 2

Anita och Peter. Så heter mina nya "stödföräldrar". Fy vad konstigt det känns att säga/skriva så. Det känns så fel. På torsdag ska vi åka och träffa dem, och förmodligen redan nästa vecka blir det flytt. Jag kommer ju självklart bo hemma också, men inte lika ofta kanske. Det ända jag går och tänker på just nu, är hur deras badrum ser ut. Hoppas det är fint. Hoppas dom är snälla. Hoppas allt blir bra.

Snart ska jag se på Madagaskar 2. För jag är så otroligt busig att jag laddat ner den. Wiho! Jag är nämligen ett stort fan av Madagaskar. Som en del andra också ;).
Babe har inte ringt ännu, kanske sover han fortfarande. Hoppas det gick som det skulle. puss.

Postat av: alva

det kommer bli bra gumman! :)

2008-11-19 @ 10:04:46
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: stina

åh! så himla bra janna. Det här kommer bli superbra. Anita och Peter, dom lät goa och snälla!

2008-11-19 @ 12:37:26

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback