Nervösaste.

Första natten hos stödfamiljen inatt. Nåt som jag vet just nu, är att jag kommer hinna i tid till skolan imorgon. Jag vaknar alltid så himla tidigt och är ovanligt pigg hos människor jag inte känner sådär superbra. Gör ni också det? I alla fall. Så känns det så sjukt fel. Jag bor inte här, vad gör jag här? Osv. Jag vill inte att det ska behöva sluta så här. Jag vill hem. Åh. Fast på ett sätt känns det bra. Fast ändå inte. Jag kan inte bestämma över mina känslor just nu!
Föresten Alva. Så känner Peter (han i min stödfamilj) Din papa. Dom har spelat hockey tillsammans, varit i USA tillsammans och han var på deras bröllop! Berätta för din pappa om Peter Svensson! : )

Jag saknar Alexander supermycket. Så det gör ont.
Jag ÄLSKAR dig!

Nu ska jag sova... eller. Snart.
Ah.

Postat av: alva

ofta!!!???? hahhaa, ska springa ner på en gång nu! :D :D

2008-11-26 @ 21:56:21
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: alle tha man

Älskar dig också!!

<3

2008-11-26 @ 21:57:33
Postat av: beccis

Det kommer gå bra, finns på mobilen annars! (L)

2008-11-26 @ 22:11:02
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback