Stepmania

Jag vet egentligen inte hur många spel jag har på min dator just nu. Men det är i alla fall över 20. Bra? Nja, snarare otroligt nördigt. Men vad gör man inte när man har tråkigt. Jo, spelar. Eller. Det gör jag.

Min feber har inte lagt sig ännu. Och det suger. Rent ut sagt. Jag vill så otroligt gärna träffa mitt hjärta. Har bara träffat honom en gång, sen han kom hem. Det suger också.
Alltså, jag måste sluta upp med mina "det suger", "fucking" osv. Det är dåligt uppförande! Det lärde jag mig av... någon gammal människa på skolan idag. Vi satt ungefär tio stycken på en bänk, då en man (?) med rullator kom och började snacka med oss om rökning, dåligt uppförande osv. Det slutade med att om jag lovade honom att jag aldrig skulle röka, så skulle jag få en hundring av honom nästa år. Jo, sure. Innan han gett mig den där förbaskade hundralappen så lär väl han vara ännu mer senil än vad han var nu. Sen sa han att jag var snygg, och flirtade med mig. Alltså, nu snackar vi om en man på ungefär... 70-80 år. Tror ni det känns någorlunda fräscht? Nja. Nästa gång jag ser honom, så tänker jag definitivt inte gå fram. Uuuh.

Nu ska jag... Ja. Vad ska jag göra? Kanske spela stepmania.
Ha det suuupergood!

Puss!

Alexander!!!!!

Postat av: beccis

hahaha, han va ju rolig, jag va ju smartast! ;)

2008-11-13 @ 20:46:58
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback