Världens mest irriterande dag!

Jag är arg. Verkligen jättearg! För det första, så fick jag IG på mitt teoretiska köksprov. HUR BRA ÄR DET?! Jag menar. Jag går hotell och restaurang, och får IG. Jag blir så less.
Sen, så är Specpedagogen vi har på skolan. Helt störd i huvudet. Orkar inte skriva om allt, så jag kopierade det när jag förklarade för stina och rebecca.

Jag ska ju träffa henne för att "strukturera upp läxorna". Och idag, så träffade jag henne, och hon ba: Vi ses väl på torsdag? (hon är asful och äcklig och har svampfrilla och äckel.).
Jag ba; kanske.
Hon ba: Har du köpt en kalender än?
jag: Nej, det finns inga 08 kvar.
 Hon: Jamen en elevkalender! (dom är asdyra )
Jag: Näe, dom är asdyra!
Hon: Jaha,men be dina föräldrar då?
Jag: Näe? Det är väl lika dyrt för dom?
hon: Jaha?
Jag: Då kan ju du köpa åt mig, om du inte tycker att det är dyrt.
Hon : (med dampröstsatan) JA! MEN DÅ KOMMER JAG SKICKA RÄKNING! Sen sprang hon iväg och ba vände ryggen till mig. Och typ skrek.

Okej, jag kanske tog i lite, och var kaxig. Men hon kan väl ändå inte begära att jag ska ha råd med allt? Jag menar, hon har varit med båda mötena vi hade, och vet att jag inte har så mycket pengar. Och att hon ens skriker åt mig?! Pedagoger ska väl för tusan kunna prata lugnt med eleverna? Jag håller verkligen med Linnea, en tjej i min klass. Hon har rätt när det gäller att många är fel sorters människor utbildar sig till såna yrken som Kurator, Specialpedagog, osv. Jag menar. Det första man bör, är väl att kunna samla sig? Och ha tålamod!
Ah! Jag blir så förbannad!

Postat av: Linnea

YAY! Jag nämns i din blogg =)

men han (jimmie) sa ju att provet inte räknades till så stor del av slutbetyget i kursen så skisamma. Och du har dessutom rätt att vara uppkäftig mot en irriterande tant för du är tonåring! Hon ska ju förfan vara vuxen.

2008-11-25 @ 14:49:05
URL: http://pnsie.blogg.se/
Postat av: Linnea

YAY! Jag nämns i din blogg =)

men han (jimmie) sa ju att provet inte räknades till så stor del av slutbetyget i kursen så skisamma. Och du har dessutom rätt att vara uppkäftig mot en irriterande tant för du är tonåring! Hon ska ju förfan vara vuxen.

2008-11-25 @ 14:49:53
URL: http://pnsie.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är fan illa! KÄRRING!

2008-11-28 @ 21:07:28

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback