We belong together

Jahapp.
Har inte kunnat skriva någonting eftersom min dator är konstig och vägrar låta internet komma in, och jag har inte orkat skriva på den stationära. Men, nu blev det så. Jippi?

Det har hänt en hel del. Och det mesta skulle jag vilja skriva här, men det tänker jag inte. Allt känns förjävligt rentutsagt. Men annars. Jo, det duger. Helt klart! Har hängt omkring i Röbäck med vännerna och chillat. Också sagt adjö till mitt hjärta, som just nu är i Tyskland med sin klass. En hel vecka. Och under den veckan så firar vi ett halvår tillsammans. Så jävla typiskt! Eller hur? Jag får väl helt enkelt fira den själv. Yeey.
Annars taggar jag och de flesta (?) nyår. Och det värsta är att vi egentligen borde börja planera redan nu. Eller, snart i alla fall. Annars kommer det tyvärr inte bli något. Och det vet alla Röbäckare också, sorgligt nog.

Jag förstår inte hur vissa personer tänker egentligen. Speciellt inte när de tror att de är så otroligt jävla snygga, att de "kan" flirta osv. Med allt som rör sig. Märker de inte hur de omkring börjar ledsna och ignorerar? Själv tycker jag att såna personer är otroligt jobbiga. Speciellt när de sviker sina nära. Så jävla... Nä, hittar inga ord för DIG. Om du fortsätter så lovar jag att jag (och säkert fler) säger upp vänskapen med dig. Vad säger ni? Är det Okej att flirta med sin bästa väns pojkvän? Fy fan.



Usch, vad jag vill klippa mig.

Postat av: beccis

dom som gör det vet inte att dom kommer förlora massa på det för dom använder inte hjärnan, men det är deras förlust och om dom är glada över att såra dom som står närmast så....

2008-11-04 @ 21:51:08
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: alva

jag blir så less. jag ville döda när du berättade det. eller det vill jag fortfarande.

2008-11-05 @ 10:44:31
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: Måns tha man

I think i know who you mean girl...

2008-11-07 @ 18:13:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback