Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med.

Tillbaka från stan nu. Köpte ett par nya jeans från Gina. Rätt fina, men jag gillar inte att det är så mycket blekt på dem. Men, äh. Jag gillar fickorna på dem! Efteråt försökte vi hitta ett café som vi kunde fika på. Lättare sagt än gjort, verkligen. Så det blev tyvärr Donken. Dom har goda muffins iallafall.

Ikväll får jag se vad som händer, ingen fest hoppas jag. Vill bara ta det lugnt ikväll, som inte händer så ofta nuförtiden. Kanske film? Vi får helt enkelt se vad framtiden bjuder på!


Du vet. Bara för att det är helg, så betyder inte det att du kan "festa på" som du gör. Vad har tagit åt dig? Och det värsta är, att du försöker bete dig som vanligt. Tror du verkligen att vi är så dumma? Tror du att jag är det? Jag märker det minsta lilla nuförtiden. Fan, vi ska kunna klara det här tillsammans! Det har gått alldeles för lång tid nu. Funderar på om det är försent för en förändring. En sån som du, fattar aldrig att det skadar andra.
FAAAN!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback