Leave out all the rest

Aj, så det värker i mina fingertoppar. Tror att gitarrspelandet har satt sina spår! Men det struntar jag i, för jag älskar att spela gitarr och sjunga samtidigt. Har precis lärt mig Kom änglar med Lars Winnerbäck. Lycko mig!

Vaknade 14.00 idag. Vad tusan? Sa till Rebecca att jag skulle sova länge igår, men så länge, menade jag kanske inte. Men jag kan inte förneka att det var jäkligt skönt! Uscha, nu vill jag genast sova igen.

Igår såg vi på Sverige - Portugal i Saras lokal. Första tanken när jag kom dit; Svett.... Fyfan. Fast vad kan man förvänta sig när det sitter ca 20 pers i en yttepytteliten lokal. Jag och Alva kom i alla fall fram till att Zlatan borde klippa sig. Kanske göra en extreme makeover också. Vad tycker ni?

Imorgonbitti ska jag upp tidigt. Tidigare än tidigt. Ska nämligen ut och springa. Oj, vad jag längtar! Hur långt och hur länge får vi se. Måste ju faktiskt hinna till skolan. Ovanligtvis taggar jag skolan. Har my new life börjat redan? hm, vi får väl se.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback