Lucky me!

Hej vänner!
Idag (när vi hade lunch), så åkte vi till mammas jobb och åt. Hon berättade att de hade fått in en massamassa kläder ifrån Tindra (klädaffären) eftersom de har gått i konkurs. Tror ni inte att jag kände mig som ett barn igen? Hundratals kläder runt omkring mig, alldeles nya och fina. Och jag fick ta vad jag ville. Helt gratis. Förstår ni min lycka? Jag tog kläder som var värda över 1000 kr, inte så mycket alltså. Men min syster tog för över 3000. Oj, vad roligt! Kanske lägger in några bilder på dem, när min kamera har kommit. Åh, vilken underbar dag.

Angående läkarbesöket så var det som jag trodde. Men har dock fått medicin nu, (jättestora tabletter. Usch. jag som inte kan svälja såna) så det känns bra. Läkaren jag hade var förmodligen tagen från en sagoberättelse. Jättegammal tant som hade uråldriga kläder, och pratade som om hon var från shakespares tid. - mhm, jaha... jaaa... Var det mesta jag sa. Försökte också hänga med lite i hennes språk, men njaa... valde att skippa det tillslut.

Ikväll ska jag förmodligen träffa Måns m.fl. Riktigt roligt, eftersom (känns i alla fall som det) jag inte har träffat mina goa vänner på länge. Och jag hoppas att vi INTE gör kladdkaka. Även om jag egentligen är riktigtriktigt sugen på det. Nej, jag ska skära ner på sötsakerna (som min tandläkare sa).

Snygg trend. Klacklösa klackskor. Herregud.
Är det bara jag, eller liknar hon faunen i Narnia?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback