Mitt hjärta skulle krossas.

Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Bara för att jag inte får som jag vill (då menar jag inte materialiska saker) så betyder det alltid att det är någonting lurt på gång. Känns det som i alla fall. "vem kommer säga/göra någonting elakt mot mig nu?" Ett exempel som hela tiden skaver i min jävla fucking hjärna. VARFÖR, varför kan jag inte bara inse, att det inte alltid handlar om mig? Jag är ingenting annat än en FET JÄVLA EGOIST! ÅH! Är bara så jävla arg och ledsen nu. Vetetusan hur detta kommer sluta. Tror jag ska krypa ner under täcket och låtsas som om jag är en björn eller nåt. Så jag får lägga mig i ide tills allt känns bra igen. Orkar inte med den här skiten mer. FUCK U!



USCH FYFAN VAD JAG VILL SKRIKA! Just såhär känner jag mig just nu. Med en blandning av en ledsen liten gubbe innerst inne. Fan!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback