och jag ser hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort som en fågel i bur.

Jag har bestämt mig för att försöka satsa ordentligt på skolan nu. Verkligen. Satt och tänkte på vad jag egentligen ville med min framtid. Kom fram till att jag helst inte vill läsa upp mina betyg senare. Vilket är ett ganska självklart kort för mig. Så, från och med Tisdag (är ledig på måndag) så ska jag plugga. Alltid läxor före fritid. Tråkigt men sant.

Ikväll blir det 9a kväll (?) tror jag. Ska se på någon film som de gjort i 8an, riktigtriktigt skoj! Och alla B:ARE är förbjudna. ( ;) ). hihi.
Nu ska jag fortsätta lyssna på  älskade Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl. Och tagga tills min kamera kommer. Åh. Älskade.

Puss

Alexander är finast

Postat av: Anonym

2012.

Thats a deal.

2008-10-03 @ 17:45:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback