Så jävla mätt.

Kom precis hem från skolan och är mätt som en gris. Vi hade heldag i köket som vanligt på Tisdagar. Kan lova att vi fick en lite annorlundare lunch idag, jämfört med andra skolor.
Menyn idag var;

Förrätt; Räkcocktail eller Purjolök och potatissoppa
Varmrätt; Entrecote med rödvinssås och potatisgratäng eller Fläskkarré med svampsås och stekt potatis
Efterrätt; Hallonpaj eller chokladmousse

Jag gjorde förrätten och efterrätten, eftersom vi har kallkök just nu.
Åh, jag blir så jäkla irriterad på människor som lägger sig i vad andra gör. Speciellt när dem beter sig som om de är lärarna och inte ens är i ens grupp. OKEJ, om jag frågade. Men jag anser att de inte har någon rätt att bedöma mitt arbete. Det är lärarnas uppgift.
USCH! Kan inte ens förklara min irritation.

Ikväll borde jag plugga lite svenska, eftersom det stora provet är på torsdag. Usch, det taggar vi inte. Helgen däremot, längtar jag till. Inte för att det kommer hända någonting speciellt, men ändå. Längtar efter att bara få umgås, och ta det lugnt med världens finaste och bästa vänner.

Jag måste bara fråga, hur tror ni att jag är? Jag har tydligen fått veta att det är en del föräldrar som ogillar mig. Varför förstår jag egentligen inte. Ja, okej. Jag brukar vara på fest ibland, men bara för att jag gör det, betyder inte det att jag super varje jävla helg. Tvärtom. Och går ni efter utseendet, så tycker jag att ni kan ta er någonstans. Jag tycker absolut inte att man ska döma någon efter hur de ser ut. Jag gör oftast inte det, om det inte är extremt. Är jag extrem? Jag blir bara så himla ledsen över att en del tror sådana saker om mig. Jag vill inte att ni ska göra det. Vad tjänar ni på det? Vad hjälper det mig? Äh. Vissa fattar bara inte.

Nu ska jag göra någonting. Kanske duscha.
Btw, vad händer egentligen på höstlovet? Jag vill bort.
Puss.

Jag och Alexander i 5 månader och en dag. Jag ÄLSKAR dig!

Postat av: becca

Jag älskar dig som du är och kommer alltid att göra det! (L) Förändras inte för du är bra som du är! Och man ska inte dömma folk efter utseende nog för att man gör det ibland men man kanske ändrar uppfattning om man lär känna det äkta personen!!

2008-10-07 @ 16:44:00
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: alva

överkokt pasta med bränd skinksås här.

2008-10-07 @ 17:07:26
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback