So fucking proud.

Som jag skrev innan, Mvg. Mvg i datorkunskap. Är inte det ganska nördigt? Förmodligen. Men det skiter jag i. För det är ju för tusan mitt allra första MVG! Åh, så stolt jag är.

Igår fick jag min första riktiga massage också. Så jäkla skönt! Definitivt något som jag kommer tigga till mig av mamma igen. Definitivt.

Vad tycker ni om bilderna föresten? Jag är faktiskt ganska stolt över mig och mitt köksgäng. Är inte ni? Ni skulle bara veta hr gott det var. Yummy.

Idag efter skolan ska jag träffa min älskling (och nej, det är inte du becca, eller alva ;) ). Har saknat honom jättemycket. Puss.

Nu ska jag fortsätta geeka mig. Mvg *sjunga*

Postat av: jessicapessica

Grymt bra gjort gumman! sträck på dig lite extra... och glöm inte att ett mvg brukar smitta av sig på andra ämnen. jobba på! Å Puss på dig!

2008-10-15 @ 15:28:39

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback