Vägglöss.

Jag kommer inte kunna sova inatt. Kan det bero på att vi just har sett världens äckligaste film på skolan? Ja, kanske. Det var på livsmedelshygienen, och vi såg på en film som handlar om skadedjur. Bl.a. Vägglöss. Usch. Känns som om jag har dem överallt på kroppen. Fy!

Ikväll ska jag göra chokladtårta till efterrätt! Vad säger ni om det? Hoppas bara att den blir lika lyckad som den på skolan. Får helt enkelt se vad framtiden vill!

Annars suger det rätt hårt. Har mina vänner, som jag vet stöttar mig till 110%. Men räcker det? Känns som om ingen egentligen kan tänka sig in i min situation. Och hur konstigt är det? Inte konstigt alls. Men jag är verkligen inte ensam om det jag går igenom. Det finns de som har det värre. Så sjukt tragiskt. Vad fan blir det av oss egentligen?


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback