Duktigt av mig!

Hade matteprov idag. Och förvånande nog, så tror jag att jag klarade det! Fick också snacka med Anders (Matteläraren) Och han sa att jag verkligen inte behövde gå i specgruppen, även fast jag vill det. Är jag så duktig? Kanske...

Just nu väntar jag på att Rebeccas mama ska komma hem, så vi får någon mat! Haha, egentligen, så tillhör jag typ deras familj. Lite roligt tycker jag. Ibland när jag går in till Rebeccas hus, så kan jag ropa; Hallå? Jag är hemma. På skoj förstås.
Min humor...

Funderar på att dra till simhallen och gymma någon dag. Någon som är sugen?

Postat av: alva

janna, jag! säg bara tid och plats, I'll be there! +att jag kan kirra in dig for free om du skulle vilja det... :) hihih. eller så kan vi gå på djupvattenträning, det är faktiskt skitkul!

2008-09-18 @ 18:00:23
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback