Livsmedelshygien

Tjobaba. Bara en lektion till, så slutar jag! Jippie.
Lektionen vi har snart, är livsmedelshygien. Visst låter det överdrivet tråkigt? Men det är det faktiskt inte det! För vi har världens skönaste lärare. Vet dock inte vad han heter (pinsamt värre), men han är iaf finsk! Och drar skämt hela tiden. Riktigt roligt.

Imorgon taggar vi fest.
Min syster, hennes son och en av mina två bröder kommer också imorgon! För min systers band ska spela på lördag, inne i stan klockan 17.00. Så om ni har vägarna förbi, kolla in spelningen vettja! Skulle vara sjukt kul.

Näe, jag vill bara hem just nu och äta. Fast jag nästan nyss var ute och åt hallon med mina classmates. Är fortfarande lite smårädd för att dom var giftiga. Dom satt ju trotsallt nästan på ett träd. Läskigt! Kanske kommer det sluta med att man blir tvungen att magpumpas. You'll never know!

Här inne i klassrummet diggar vi iaf Crazy frog. Egentligen ganska pinsamt, men vafan. Så kan det bli!

Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback