Minusgrader ute nu. I norrland i alla fall.

Alltså, åååååh. Jag orkar inte att det är skola imorgon! Vill verkligen att helgen ska fortsätta ett tag till, kanske några dagar åtminstone? Skulle vara så jäkla nice. Och inte har man någon tv kvar heller. Eftersom min underbara bror har snott med sig den till sin nya lägenhet. Fan vilken skit! Som om han behöver den mer än mig? Nja, tror inte det va!

Vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska faktiskt räkna lite matematik (hah, skrattar fortfarande lika mycket när jag hör det). Förhoppningsvis så mycket att jag är ikapp planeringen. Skulle vara himla bra! Ska nog ta tag i det där nu. Men jag kommer förmodligen skriva mer senare, eftersom att jag, liksom er, kanske har märkt att jag börjat skriva ännu mer på bloggen. Aja.

Peace out people, så länge!

Puss / J


P.s. I love you.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback