Tack gode gud!

Jaha, då var det dags igen. Regn,regn och åter igen, regn. Kan det aldrig bli ett någorlunda bra väder? Nej, tydligen inte.

Idag gick vi till halv fyra, och sista lektionen var idrott. När vi skulle byta om, innan lektionens start, så upptäckte jag att min mobil var försvunnen. Så besatt som jag är i den, så fick jag panik, och frågade Åke (idrottsläraren) om jag fick gå och leta den. Hittade den tyvärr inte någonstans i skolan. Så jag gick hem, i spöregnet, helt deppad. När jag väl var hemma, blöt och kall, så berättade jag allt för pappa. Och vet ni vad? Han hade hittat den! I trapphuset! Tror ni jag blev nådigt lycklig kanske? ÅH, aldrig ska jag släppa dig igen baby! Mobilnörd som jag är. Hihi.

Igår såg jag på "pay it forward". Den var faktiskt hur bra som helst! Grät kanske lite överdrivet mycket på slutet, men det är väl det gråtfilmer är till för. Right? Den tycker jag ni ska se! Hur fin som helst.

Nu tror jag att jag ska ta och tanka hem någon bra disneyfilm. Kanske Tarzan? Ingen vet!

Puss /J

Postat av: beccis

JAG SKA SE TARZAN!! DU KAN JU BJUU!!!

2008-09-03 @ 18:28:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback